EWART to miejsce, w którym dbamy o wszechstronny rozwój naszych uczniów. Zależy nam na tym, by w jednym miejscu mogli skorzystać z wiedzy, pasji i zaangażowania naszych nauczycieli. To oni są w stanie zaszczepić w naszych podopiecznych chęć do nauki i rozwinąć nowe zainteresowania. Co więcej, częstokroć są tymi, którzy pomagają rozwiązać poważne problemy szkolne. W EWARCIE świadczymy nasze usługi kompleksowo: uczymy odpowiadając na potrzeby naszych Podopiecznych.

​Jako szkoła językowa z wielką radością uczymy języków obcych, gdyż wiemy, jak ich znajomość jest ważna we współczesnym świecie. Dlatego wśród naszych kursów znaleźć można zajęcia, na których kładziemy szczególny nacisk na rozwój tych umiejętności, z którymi nasi Uczniowie mogą mieć największy problem. Zapraszamy zatem na zajęcia konwersacyjne, gramatyczne, a także opartych na kursach przygotowujących do różnorakich egzaminów. Dobór kursu, poziomu, liczby osób w grupie dopasowujemy – po rozmowie z metodykiem – do oczekiwań naszych Kursantów, a w przypadku dzieci – również do oczekiwań ich Rodziców.

​Od lat przygotowujemy do różnorodnych egzaminów – w tym egzaminów Cambridge. Możemy się pochwalić, że żaden z naszych uczniów nie osiągnął na egzaminach FCE noty niższej niż 90%. Pomagamy również Kursantom w przygotowaniu się do egzaminów maturalnych – poziom podstawowy i rozszerzony – ze wszystkich przedmiotów. Często naszymi uczniami są studenci, którym towarzyszymy w trudnym czasie sesji egzaminacyjnej. Z dużą radością przygotowujemy również do egzaminu ósmoklasisty pod czujnym okiem naszych nauczycieli – naszą kadrę zasilają także egzaminatorzy OKE.

Nasza Kadra:

Ewa Adamus

Kursy i szkolenia:
2021 The Science of Well-Being (Uniwersytet Yale)
2021 Certyfikat Tutora I stopnia
2021 Matura 2021: zmiana wymagań – i co dalej?
2021 Egzamin ósmoklasisty 2021: zmiana wymagań – i co dalej?
2020 XIX Szkoła Tutorów Collegium Wratislaviense (Certyfikat Tutora I stopnia)
2020 What’s our students’ biggest fear in the classroom? SPEAKING!
2020 Gramatyka na wesoło – nie tylko na lekcjach online
2020 Video na lekcji
2020 Moja szkoła jest gotowa na nowy rok
2020 Szybkie pomysły na lekcje ONLINE
2020 34 talenty nauczyciela – jak Twoje talenty neuronalne kształtują Twój styl pracy?
2020 Słówkowy zawrót głowy
2020 Konferencja VI Zlot Anglistów
2020 Kongres Językowy PASE Communication First!
2020 Jak sprawić, by uczniowie pokochali uczenie się słówek? Mnemotechniki w praktyce
2020 Ogólnopolski Kongres Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych 2020
2020 Zdalna lekcja, niekoniecznie na żywo
2020 Zachowania trudne u dzieci i młodzieży ze spektrum
2020 Wielki przegląd narzędzi motywacyjnych w szkole podstawowej
2020 W 2020 uczę nowocześnie i radośnie
2020 Tworzę kursy językowe online
2020 The Positive Classroom
2020 Really acquiring vocabulary – theory and practice
2020 Od mikroszkółki do szkoły z prawdziwego zdarzenia
2020 Motivating (teenage/young) students
2020 Jak szybko zacząć uczyć online
2020 IV Ogólnopolski Kongres Metodyków i Właścicieli Szkół Językowych
2020 Grafika dla nauczyciela
2020 E-Kongres Językowy PASE
2020 Co to jest dobra lekcja? – 10 wytycznych dla metodyka i właściciela
2020 Be not afraid of greatness!
2020 10 pomysłów na Whatsapp na lekcji
2019 Ze smartfonem na lekcji. Kilka trików na zaangażowanie uczniów. SMART Learning Suite Online
2019 Zajęcia konwersacyjne: wzloty i upadki
2019 Wyrazowe szaleństwo
2019 Wielki przegląd gier i gadżetów
2019 Wakacyjna droga szczęśliwego nauczyciela
2019 Trening Kreatywności Uczniów
2019 Testuj inaczej! Jak sprawdzić wiedzę bez niepotrzebnego stresu?
2019 Technologia z Klasą
2019 Szkolenie dla egzaminatorów z zakresu egzaminu ósmoklasisty z języka angielskiego – numer ewidencyjny egzaminatora 373000068
2019 Spice Up your Class with technology
2019 Słownictwo i gramatyka na 100 dni przed egzaminem
2019 Skills na 100 dni przed egzaminem
2019 Quizlet ponad językami
2019 Pomysły na świąteczne lekcje dla każdego języka
2019 Pomysły na pierwszą lekcję z uczniem dorosłym
2019 Po burzy zawsze świeci słońce, czyli jak wzmacniać motywację u nastolatków na lekcjach języka obcego
2019 OPERATION MATURA 2023. Towards a successful exam taker through a more engaged learner
2019 Metodyk ma wiele twarzy, czyli o różnych podejściach do roli metodyka w szkole językowej
2019 Materiały na lekcje jak z bajki
2019 Liceum – let’s focus!
2019 Jeden płynny, drugi duka, trzeci milczy – konwersacje w grupie na zróżnicowanym poziomie
2019 Jak realizować politykę oświatową w 2019/20? Kreatywnie!
2019 Ja Cię szkolę, a Ty śpisz
2019 I nie zapomnę cię aż do… kolejnej lekcji
2019 Gramatyka dla dorosłych
2019 Genialne pomysły na lekcje – wejdźmy na wyższy poziom interaktywności
2019 Generatorowy zawrót głowy
2019 FILmHARMONIA, czyli jak podnieść oglądalność swoich lekcji
2019 E-konferencja 1001 Pomysłów na Udana Lekcje!
2019 EduOctoberFest
2019 Dzień Skuteczności. Trening Efektywności Nauczycielskiej
2019 Chwyć innowację za rogi! Czy jak przygotować, napisać i wcielić w życie innowację pedagogiczną!
2019 Arkusze egzaminacyjne na 100 dni przed egzaminem
2018 Zasady oceniania i rozwiązywania zadań na egzaminie ósmoklasisty
2018 Using the right password. Comparing and contrasting English with Polish
2018 Ty tu urządzisz, czyli narzędziownik „bezpodręcznikowego” nauczyciela
2018 Tworzenie interaktywnych gier w Google Slides
2018 Szkolenie z RODO
2018 Pękająca w szwach skarpeta, czyli 12 pomysłów na lekcje na Boże Narodzenie
2018 Nowa Podstawa Programowa 2019+ for upper-secondary schools: key changes and new challenges
2018 Neurodydaktyka a klasowa praktyka na lekcji języka obcego
2018 Language-rich, rich in language. Use of English in Matura
2018 Językowy zawrót głowy, czyli pomysły na lekcje z okazji Europejskiego Dnia Języków
2018 Jak naprawdę sensownie i skutecznie wykorzystać nowe media w klasie językowej
2018 Escape room w szkole – wdrażamy innowacje
2018 En route to language accuracy in upper-secondary language teaching
2018 Back to basics: key skills for egzamin gimnazjalny
2017 Wiem, rozumiem, podstawę realizuję, ucznia do egzaminu przygotuję… czyli egzamin ósmoklasisty w pigułce
2017 Trening Skutecznego Nauczyciela metodą dr. Thomasa Gordona
2017 Szkolenie z zakresu odpowiedzialności prawnej nauczycieli
2017 Szkolenie z użycia tablic interaktywnych
2017 Egzamin ósmoklasisty – wszystko, co chcieliście wiedzieć, a o co (nie) baliście się zapytać! E-konferencja
2017 Egzamin 8-klasisty. Mamy arkusz próbny… czy i jakie niespodzianki? E-konferencja
2016 Szkolenie z użycia tablic interaktywnych
2016 Strategie zapamiętywania słownictwa
2016 Ocenianie kształtujące (OK) sposobem wspomagania procesu uczenia się
2016 Mnemotechniki jako wsparcie w nauce języków obcych
2016 Mind the Map! How to organize, consolidate and better remember key vocabulary – for exam purposes and beyond
2016 Memrise – techniki uczenia się w praktyce
2016 Jak zainteresować uczniów – niespodziewane początki i zaskakujące zakończenia
2016 Jak sprawić, by uczniowie w klasie czuli się bezpiecznie
2016 Getting the most from video
2016 Flipping the Classroom
2016 Effective Exam Practice for Teenagers
2016 Efektywne lekcje dla gimnazjalistów? To możliwe!
2016 Edukacja XXI wieku
2016 Dysleksja a nauczanie języków obcych
2016 Back to basics: key skills for egzamin gimnazjalny
2015 What have you got to say for yourself?
2015 The lexical plan for the gimnazjum exam preparation
2015 Szkolenie z zakresu obsługi zestawu interaktywnego
2014 Językowe Dni Pearsona
2014 Did you here what I said

Dorota Wojewodzic

Kursy i szkolenia:

2020 – Gramatyka na wesoło – nie tylko na lekcjach online
2020 – Neurodydaktyka – Jak uczyć, żeby nauczyć?
2020 – Mnemotechniki w edukacji
2020 – Na pomoc wyobraźni geometrycznej. Ćwiczenia warte wdrożenia od zaraz!
2020 – Dyslektyk na lekcji języka niemieckiego i co dalej?
2020 – Zachowania trudne u dzieci i młodzieży ze spektrum
2020 – Jak naprawdę sensownie i skutecznie wykorzystać nowe media w klasie językowej
2020 – Infos aktuell, Repetytoria maturalne – gotowi na naukę online i offline
2020 – Uważność w czasach pandemii
2020 – Jak rozwijać kluczowe kompetencje XXI wieku na lekcjach języka niemieckiego?
2020 – Interwencja kryzysowa w szkole
2020 – Jak dbać o dobrostan psychiczny w obliczu wyzwań w dzisiejszym świecie
2019 – Witam Pana, Panie Maslow! Czyli jak zmotywować uczniów w 2020
2019 – Pokochać matematykę, sekret ćwiczeń z matematyki, które uczynią naukę tego przedmiotu łatwym, prostym i przyjemnym.
2019 – E-konferencja eduOctoberfest
2019 – Generatorowy zawrót głowy
2019 – Nowe technologie przyjazne edukacji, czyli materiały interaktywne Klett bez tajemnic
2019 – Słownictwo i gramatyka na 100 dni przed egzaminem. Pokaż Asom jak globalnie powtarzać elementy języka
2019 – Perfekcyjny scenariusz lekcji języka niemieckiego
2019 – Uczę się ja, uczy się mój mózg – aspekty neurodydaktyczne w procesie nauki
2019 – Trening Kreatywności Uczniów
2018 – QR crime story
2018 – Licealista pokolenia 3.0: diagnoza kognitywna, emocjonalna i społeczna. Kim jest, co wie i z czym się zmaga współczesny uczeń – i co z tego wynika dla dydaktyki językowej?
2018 – Cykl warsztatów Nowa Era Kompetencji Nauczyciela GREAT
2018 – Kształtowanie kompetencji kluczowych na lekcjach różnych przedmiotów
2018 – „A jak Autorytet – zagrajmy w otwarte karty – nadchodzi Era Dialogu w szkole
2018 – Słuchać, słyszeć i … reagować! Czyli słuchania ciąg dalszy
2018 – szkolenie Uczymy czytania
2018 – Kommunikation ist in.
2018 – Rozgrzewka językowa na lekcji języka niemieckiego
2017 – Matrix, czyli o funkcjonowaniu szkół w dwuwymiarowej rzeczywistości
2017 – Zamiast dywagować, czas się przygotować. Podstawa programowa w szkołach ponadpodstawowych
2016 – Metodyka pracy w nauczaniu-uczeniu się dorosłych
2016 – XIV Forum Nauczycieli Języka Niemieckiego – Kreatywność drogą do większej motywacji w nauce języka niemieckiego
2016 – Kurs doskonalący – Poradnictwo na odległość
2016 – Sm@rt lernen und unterrichten
2016 – Moderner Deutschkurs für Erwachsene – ein echtes Plus für das Privat- und Berufsleben
2016 – Bezpieczeństwo uczniów w czasie zajęć szkolnych
2016 – Eksperci na rzecz edukacji: Myślenie wizualne jako metoda wspierająca naukę i nauczanie
2015 – XIII Forum Nauczycieli Języka Niemieckiego – Deutsch – ein universales Arbeitsmedium
2015 – Vom Hip-Hopper zum Profi!
2015 – Mnemotechniki jako wsparcie w nauce języków obcych
2015 – Dziecko nieśmiałe, zahamowane, lękowe, depresyjne – podstawy pracy wychowawczej i terapeutycznej
2015 – Podręcznik to nie wszystko – jak urozmaicić i wzbogacić lekcje języka niemieckiego?
2012 – Pewnie, dokładnie, prosto do celu! Systematyczny rozwój sprawności mówienia sukcesem w przygotowaniu do nowej matury ustnej.
2012 – Ocena efektywności działań podejmowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej
2011 – IX Forum Nauczycieli Języka Niemieckiego
2011 – Nowa formuła matury ustnej z języka obcego w kontekście praktyki szkolnej
2011 – Die Bildungsreform, das neue Curriculum und der Schulalltag
2011 – Authentisch- kreativ- humorvoll. Jak inspirująco przekazywać elementy wiedzy realioznawczej w oparciu o nowości /wydawnictwa LektorKlett: piosenki, lektury, repetytoria i słowniki.
2011 – Podstawa warta poznania Exakt i Direkt neu kursy do nauki języka niemieckiego zgodne z nową podstawą programową oraz skutecznie przygotowujące do matury, w tym do ustnego egzaminu maturalnego w nowej formule.
2010 – Szkoła wobec wyzwań współczesnej profilaktyki
2010 – Forum językowe: Znajdujemy wspólny język – Jak w 7 minut przygotować atrakcyjne materiały ułatwiające opanowanie gramatyki i leksyki?”
2009 – Forum językowe: Znajdujemy wspólny język – „Niemiecki w cieniu wielkiego Brata? – dominacja angielszczyzny jako szansa i wyzwanie dla germanistów”
2009 – VII Forum Nauczycieli Języka Niemieckiego
2008 – ABC współpracy z rodzicami w szkole
2008 – Dysleksja w kontekście nauczania języków obcych
2008 – Rozwój kompetencji wychowawczych nauczycieli. Kompetentny wychowawca.
2008 – Forum Języków Obcych – warsztat: Emisja głosu; „Hör mal! Ich muss dir etwas sagen! – Techniken zur Förderung des Hörverstehens am Beispiel der Lehrbuchreihe aha! Neu“